[LINUX:11511] Re: WwW.MiCrOpsoft.com

Subject: [LINUX:11511] Re: WwW.MiCrOpsoft.com
komur@gnu.gen.tr
Date: Thu 23 Dec 1999 - 02:40:52 EET

Kimse size boyle bir yer actiniz diye elinize vurmaz.. Ama bu sadece
bireysel veya bir grubun masturbasyonundan oteye gitmez bir istir.. Iyi
birseyler yapmak istiyorsaniz bu listenin css (Cokca Sorulan Sorular)
hazirlanmasi gerekiyor.. Veya www.linux.org.tr adresi icin etraftan
haberler toplanmasi gerekiyor.. veya biryerlerde kullanilmak uzere linux
tanitim brosurleri gerekiyor.. veya ....