[LINUX:11474] Re: staroffice

Subject: [LINUX:11474] Re: staroffice
From: Gorkem Cetin (e077245@metu.edu.tr)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 19:47:12 EET

Merhaba,

Star Office CPU'dan daha ziyade bir RAM canavarı. Kullandığım sistemler
alt-orta (Pentium II 300-350). Belleği 128Mb'a çıkarttığımda neredeyse
Star Office'den iki kat fazla performans alıyorum. Sadece star office
değil, diğer yazılımlar için de benzeri geçerli. Yatırım için RAM'a
yönelin.

İyi çalışmalar
Görkem