[LINUX:11473] Re: YANIT :KENDINIZI NE ZANNEDIYORSUNUZ

Subject: [LINUX:11473] Re: YANIT :KENDINIZI NE ZANNEDIYORSUNUZ
From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 19:16:42 EET

Muhammed Soyere destek oldugu için tesekkur ediyorum.

Nasil toplumun bir bireyi olarak haksizliklara ve düzensizliklere
karsi cikmamiz gerekiyorsa linux listesinin bir uyesi olarak buranin
yol gecen hani olarak kullanilmasina da izin vermememiz gerekli.
Uye oldugum diger yabanci linux, bilgisayar ve kimya listelerinde
binde bir yanlislikla ilgisiz seyler atiliyor. Nedense Turkiyedeki
listelerde, irc kanallarinda hersey cok uyduruktan.

Gecen bir haber vardi. Depremzede olarak guney sahillerine yerlestirilen
lerin yarisi aslinda depremzede degilmis. Evleri de yikilmamis.
Toplumumuzdaki her olaydaki veya olusumdaki yuzdeleri baska bir
olaya kaydirabilirsiniz. %50 depremzede olamayan deniz tesisi sakinleri
var benzer sekilde %50 linux kullanmayan ama mailleri dolsun diye listeye
uye olmus kisiler var sanirim.

Depremzede <--> Viruszede, OS zede

Sayin Ahmet bey bir excel-l veya windows-l gibi bir liste bulun veya
kendiniz on ayak olun boyle bir liste acin. Sorunlarinizi orda paylasin.
Terbiyesizce uyarmamin sebebi listeyi mesgul etmemekti. O da oldu.

Liste sahibi uyarmadikca ve de sizler ilgisiz mailleri buraya attikca
uyarma hakkini kendimde buluyorum.
En azindan ilgisiz sorulara ilgisiz yantilar yazacagim. Buna hakkimda var.
Su an sorumlu oldugum 39 (9 u server) tane bilgisayarda %100 linux yuklu
ve linux un tantimi ve kullanimi icin calisiyorum. Bu bile yeter sanirim.

Listeye ilgisiz seyler gondermemeniz dilegiyle.