[LINUX:11399] MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!

Subject: [LINUX:11399] MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Sun 19 Dec 1999 - 15:00:58 EET

slm arkadaslar,
Bir proje baslattim.. Bir kac yabanci programci ve turk programcilarla
ortak bir proje.. www.micropsoft.com adli sitede microsoftun
programlarindaki buglari yayinlayacagiz.. Linux hakkinda bahsedip
insanlari linux u kullanmaya yoneltecegiz.. Linux hakkinda 20 mb lik
dokuman koymayi dusunuyorum.. Ben site yapiminda soyle bir design
dusundum.. ( Fikirlere her zaman acigim ve sizden bu konuda yardim
bekliyorum.. ) Site microsoftun sitesinin benzeri olsa ? mesela
adamlar ustte windows 2000 cikiyor 17 subatta falan yazmislar.. Altta da
y2k dan bahsetmisler.. Simdi bizde soyle yapsak ;
Altta windows 2000 Cikiyor.. diye baslik .. yaninda ayni resim.. ama dier
yanindaki bilgi soyle olacak mesela ; windows 2000 cikiyor ama umarizki
kullanicilari 98 gibi husrana ugratmaz.. Windows 98 daha kurulumunda
cokmustu .. 98 sadece kurulumda diil havaalanlarinda da cokuyor.. Her an
cokebilecegini gosteriyor.. Ayrica 98 100lerce bug iceriyordu.. 2000 ninde
boyle olmamasi dilegiyle..

link olarak yazida hava alaninda cokme olayinin resmi..
ve 98 deki buglar.. (istemediiniz kadar war.. mesela S3ramdac i olan bi
ekran kartinizda cozunurluu 32 bit yapin ekran freeze olur.. )
ayrica ekranin ortasina.. Bi bulgar programcinin haftada en az 1 bug
buldugunu ( Internet explorerda ) ve bu bug in fix edilmesi gereken bi bug
oldugunu biliyormusunuz ( Internet explorer paso neden cokuyo saniyonuz?
:) )
adamin bulduu buglarda linkde olacak.. olmayada bilir.. cunku daha reply
gelmedi :)
altta y2 sorunu..
Bence microsoft yaydi evdeki pclerin bile gocecegi konusunu.. ( orasi tr
degil ! Dusunce sucu yok ! ) bu bir suclama degil sadece bir fikirdir..
bilgisayar almak icin 2000 yilini bekleyen o kadar cok user warki..
e 2000 yilindaki pc lerde ne olacak ?? Windows 2000.... satmis oLcakLar
urunlerinii.. y2 sorununun sanirim gercekte ne oldugunu hepiniz
biliyorsunuz.. O yuzden anlatmiyom ( y2 = year 2000 :) )
bu tur konularda kisa yazilar ve bug listesi verecegiz.. fix code warsa
onuda verecegiz.. Site alanimiz yeterince war.. zaten genelde bilgi
icerecek.. Siteye hack crack gibi zalakca linkler koymayacagim ( trojana
hack diolar abi...baydi artik bu muhabbet.. ) Cok ciddi bir site olacak..
Ben bu isi ciddiye aliyorum.. Windows tek program olmamali.. Kimin
bilgisayarina baksam windows kullaniyo.. buda beni cileden cikariyo.. Cogu
Linux un adini bile duymamis.. Bir suru Linux sitesine Link koyacagim..
daha bir suru sey war aklimda.. Bizim yazdigimiz programlari koyacagim..
C den baslayip ders her hafta ders vermek istiyorum sitede.. C++ a
gececem sonrada.. Daha sonra baska diller gelir..
Sanirim Site anlasilmistir.. Bu konularda hepinizin destegini ve yardimini
beklyorum.. elestiriye acigim.. BUG Site Designing.. Flash.. gibi
konularda her yardima acigim.. Ne kadar cok kisi calisirsa o kadar cok
fikir cikar.. Yardim edenlerin ismi.. Yaptigi bolumle birlikte sitede
yayinlanacak.. Bundan fazlasini yapamam :) Ve En guzelide su...
Siteye Sadece TURK bayragi koyacagim.. ve artik okullarimizda bile
olmayan..( Ben bilkentte okuyorum abi bi tane ataturk resmi yok ! )
Ataturk'un resmini koyacagim.. ana ekrana degil tabiki.. Contact US bolumu
olabilir bilmiyorum dusunuyoruz..
Site tamamen ingilizce olacak.. Ingilizce bilen arkadaslar ingilizce
yazsin.. bilmeyenler turkce yazsin ben ceviririm..
Dinlediginiz icin Tesekkurler :)

P.S. : bu yaptigimiz kesinlikle suc degil.. dusunce ozgurlugu war..
Siteyi aynen kopyalamayacagiz.. o kadar cok sey degisecekkii ( bi daha
soluyom.. Fikirlere acigim.. Sizde fikir uretin... ) Umarim sonuunda guzel
birsey cikartiriz ortaya..
ek oLarak koymamiz gereken seyleri dusunduklerinizi
cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr a mail atin..

P.S. : ayrica irc server ida kuracagim .. irc.micropsoft.com diye.. Elite
limitsiz.. ama bir join komutu ile bile cokuyo.. ben Unreal dusunuyorum..
warsa Unrealin registerli versionuna sahip olan.. yada diger IRCd lerin ..
yollarsa sevinirim.. Services 4.3.2 kurarim yada Magick.. belirli degil..
daha arastirmadim.. aidata admini mikado dan dreamforge yi isteyecegiz.. O
baya bi degistirmis programi.. Umariz yardimci olacak arkadaslar wardir bu
konuda..

IYI CALISMALAR
MuRaT CoSaR