[LINUX:11398] mail quota ..

Subject: [LINUX:11398] mail quota ..
From: Genco Yilmaz (gyilmaz@aegee.metu.edu.tr)
Date: Sun 19 Dec 1999 - 10:07:57 EET

iyi gunler ,
 redhat 6.1 de quota koyarken sorun yasanmiyor mu ..
 once single moda gecildikten sonra access local drive da istenilen
pastition aktif hale getiriliyor sonra set quota defaults ..
islemleri yapiliyor ..
 bunlari yapmamiza ragmen too many parameters e benzer bir hata veriyor ..
 bu islemleri yapan bir arkadas yardimci olursa sevinirim..
     iyi gunler..