[LINUX:11286] Re: Ynt: COK ONEMLI BIR VIRUS UYARISI !

Subject: [LINUX:11286] Re: Ynt: COK ONEMLI BIR VIRUS UYARISI !
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Thu 16 Dec 1999 - 13:32:31 EET

  Selamlar,
Her ne kadar bu listeyle ilgili olmasa da arkadasin uyarisi
mantikli.Sirkette bir arkadasimda ayni virusun ortalikta dolastigini
soylemisti.M$ Office dosyalarinin boyutunu degistiriyor filan.

Ancak Vedat beyin cikisinda yanlis buluyorum :) Dikkat ederseniz Hakan
Tektas c:\windows\system32\explore.exe diyor

c:\windows\explorer.exe degil. "r" ye dikkat.o explore.exe yi silmenizde
sorunu cozuyor olmali.