[LINUX:11280] Ynt: COK ONEMLI BIR VIRUS UYARISI !

Subject: [LINUX:11280] Ynt: COK ONEMLI BIR VIRUS UYARISI !
From: Vedat Elçigil (vedo@egelisesi.k12.tr)
Date: Thu 16 Dec 1999 - 11:36:39 EET

Yaw baba sen bu mesajı yanlış listeye attın. İstersen sen git o mesajı
windows çuların news grubuna at....
babacım windows da kullanıyor olsan hangi salak maille gelen exe dosyayı
çaliştırır merak ediyorum. !!!
birde explore.exe yi gibi dosya silme ile virus temizlenmez. Sistem bence
çöker..

Listeye gereksiz bir mail attığım için hepinizden özür diliyorum ama
dayanamadım.
DOLPHIN®