deprem haberlesme listesi acildi

Subject: deprem haberlesme listesi acildi
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 19 Aug 1999 - 01:13:14 EET DST

Merhabalar,

Deprem konusnda yardimlasma ve habelesmeye katkida olmasi umuduyla
         deprem@stk.bilkent.edu.tr
listesi acildi. Bu liste bir listproc listesidir ve listeci robotunun
adresi listeci@stk.bilkent.edu.tr adresidir.
Listenin arsivi tutulmaktadir ve ayni zamanda webe aktarimaktadir.
Listeciye bir web arayuzu vardir.

http://stk.bilkent.edu.tr/
adresinden hem listenin arsivlerine hemde listeci-web arayuzune
erisebilirsiniz. Listproc robotu, listeciye komutlarda sadece ascii
text anlamaktadir. MIME/HTML/Turkce aksanlar sorun cikartabilirler.
Listeye türkçe metin gönderebilirsiniz.
To: listeci@stk.bilkent.edu.tr

sub deprem Isim Soyisim
end

seklinde bir mesaj yeterli olacaktir. Listeden cikmak icin ise
unsub deprem
yeterli olur. http://stk.bilkent.edu.tr/stk-liste.html URL"indeki
arayuzu herzaman kullanabilirsiniz.

Deprem listesine baslangic olarak cesitli listelerde onemli
gordugum yardim, elestiri, oneri ve haber amacli iletileri topladim.
Ilgili arkadaslardan bu konuda izin almaya vakit bulamadim.
Umarim bana kizmazlar.

Liste atilan her mesaji kabul edecektir; uyelik denetimi yapmayacaktir.
Umulan her tur yardimlasma cagrisinin toplanmasina yardimci olmasidir.

Umarim, http://deprem.ulakbim.gov.tr/ , http://www.geop.itu.edu.tr/
ve benzeri cabalarla bu felakatin yaralarin sarilamasinda uzerimize
dusenin birazini olsun yapmayi basaririz.

Saygilarimla

Mustafa Akgul