Re: [LINUX:8403] Re: kernel-Documentation-soundTR

Subject: Re: [LINUX:8403] Re: kernel-Documentation-soundTR
From: r tolga (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Wed 18 Aug 1999 - 23:35:35 EET DST

Erhan Bilgili wrote:

> merhaba,
>

> ftp.deu.edu.tr/pub/linux adresinde LDP-TR dizinine yerlestirdim .
> acrica hemen bir web sitesi hazirlayabiliriz . ldptr.deu.edu.tr yi hemen
> ayarlayalim derim . yorumunuz ??

        Tesekkurler... bir cok. Ama sanirim elimizdekini
canlandirmak daha mantikli olacaktir. Zira merkezimiz burasi.
linux.org.tr
ile ilgilenen arkadas bizi duymak istemiyor ise ben de sunu rica edeyim
bari:

http://www.ankara.edu.tr/start/tr-ldp ile ilgilenen arkadasimiz bu isi
devralsin.
Ve digeri uyanincaya kadar bu belgeleri o adreste depolasin.
Bu durumda belkide bir ilki gerceklestirmis oluruz. Mirror'u gerceginden
daha
GUNCEL olan tek ftp ;-(
Bunu Slashdot'a da yazarsak reklam da olur...
Korktugum tek sey linux.org.tr ile ilgilenen kisi ile ankara-tr-ldp'yi
tutanin
ayni kisiler olmasi :P) .

> ayrica su anda sitede kernel-2.2.11-ac3 bulunmakta . yeni cikan
> kernel ile birlikte onuda ekleyecegim .
>
> linux.org.tr olayina gelince de , sanirim artik webmaster
> maillerini okumuyor. :( cunku yakin bir zaman icerisinde bende gonderdigim
> mesajlardan bir cevap alamadim . belkide tatildedir , kimbilir ??????
>
> Erhan BILGILI

Calisanlara Iyi calismalar.

+ R. Tolga Korkunckaya                        +
+  METU-Dept. of Sociology                    +
+ http://www.soc.metu.edu.tr/wfaculty/wtolga  +