htdig ve internationalization problemi

Subject: htdig ve internationalization problemi
From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 15 Aug 1999 - 22:47:41 EET DST

Selam!

Bir Slackware 4.0'a htdig 3.1.2 kurdum (kernel 2.2.10).

Her sey guzel calisiyor fakat turkce karakterleri indekslemiyor ve dogal
olarak da taramada turkce harf geciyorsa bulamiyor.

Htdig'in conf dosyalarini ve liste arsivlerini karistirdim, bu genelde
farkli dillerde cikan bir problemmis, htdig.conf'da locale tanimini,

locale: tr_TR.ISO_8859-9

Normalde bu sekilde olmasi gerekiyordu (gerci htdig liste arsivlerinde
olmayanlar da vardi), ancak bir ise yaramadi (tekrar indeksleme yaptim).

Akgul hocanin soyledigine gore, htdig Turkuaz uzerine kuruldugunda Turkce
karakterler ile problemsiz calismis. Herhangi bir dagitimda yapilmasi
gereken internationalization ayarlari tam olarak nedir? Ya da en azindan
Turkuaz'da yapilmis olanlar?

Turkuaz kur gibi bir teklifle gelmeyin lutfen, oyle bir olasilik yok.

                                                        Doruk