Re: [LINUX:8326] Apache 1.3.6 ile name-based vhost

Subject: Re: [LINUX:8326] Apache 1.3.6 ile name-based vhost
From: Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Thu 12 Aug 1999 - 09:41:46 EET DST

On Thu, 12 Aug 1999, Harun T. YAYLI wrote:

> 1. server imim abc.xyz.com ve apache de ServerName olarak
> www.xyz.com tan²ml². Fakat ne zaman lynx www.xyz.com desem
> lynx kitleniyor. Ama lynx abc.xyz.com desem düzgün olarak
> www.xyz.com da g÷stermesi gereken sayfalari g÷steriyor.

abc.xyz.com'un tanimli oldugu dns'te
www.xyz.com da tanimli mi ?

> 2. www.def.com olarak 2. bir name-based virtual host yapmak
> istiyorum. (tüm dokumanlari okudum, ayarlari kitabina uydurdum
> ama faydasi olmadi) lynx www.def.com dediimde gene kitleniyor.

Eger www.def.com bir dns'te kayitli ise.

-------------------httpd.conf icine-----------------
<VirtualHost www.def.com>
DocumentRoot /var/lib/web/def/htdocs
ServerName www.def.com
</VirtualHost>
sonra da,
apachectl restart

1.3.3 uzerinde denenmistir, halen bizim sistemimiz uzerinde
kullanilmaktadir.

> (not ayrica sorun lynx de mi diye bir cok defa baska programlarla
> da denedim fayda vermedi)
>
> Eger benim gibi virtual host yapmaya calisipta basarili olan bir
> arkadas varsa ne olur bana yardim etsin.
>
> Simdiden tesekkurler. Iyi calismalar.
>
> Harun T. YAYLI
> 7tepe univ.
>
> Harun Tunç YAYLI

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
Web: http://www.ceng.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 !!!