Apache 1.3.6 ile name-based vhost

Subject: Apache 1.3.6 ile name-based vhost
From: Harun T. YAYLI (htyayli@zagor.yeditepe.edu.tr)
Date: Thu 12 Aug 1999 - 02:24:52 EET DST

Merhaba,

Redhat 6.0 bir sistemim var.
Virtual host yapmak istiyorum. Fakat apache inatla reddediyor.

Asl²nda apache ile basnim bayaa dertte.

Sorunlarim sunlar:

1. server imim abc.xyz.com ve apache de ServerName olarak
www.xyz.com tan²ml². Fakat ne zaman lynx www.xyz.com desem
lynx kitleniyor. Ama lynx abc.xyz.com desem düzgün olarak
www.xyz.com da g÷stermesi gereken sayfalari g÷steriyor.

2. www.def.com olarak 2. bir name-based virtual host yapmak
istiyorum. (tüm dokumanlari okudum, ayarlari kitabina uydurdum
ama faydasi olmadi) lynx www.def.com dediimde gene kitleniyor.

(not ayrica sorun lynx de mi diye bir cok defa baska programlarla
da denedim fayda vermedi)

Eger benim gibi virtual host yapmaya calisipta basarili olan bir
arkadas varsa ne olur bana yardim etsin.

Simdiden tesekkurler. Iyi calismalar.

Harun T. YAYLI
7tepe univ.

Harun Tunç YAYLI