Re: [LINUX:8321] Proxy uzerinden internet

Subject: Re: [LINUX:8321] Proxy uzerinden internet
From: Volkan Evrin (volkane@karel.com.tr)
Date: Thu 12 Aug 1999 - 08:29:52 EET DST

Sizin anlattiginiz sisteme bende sahibim.

Linuxun internete cikmasi icin, kullandiginiz browser uzerinde (Netscape
oldugunu varsayarak) sirasiyla Edit/preferences/Advanced/Proxies/
 menusunden proxy ayarlarini yapmaniz gerekiyor.
Burada "manual proxy configuration" icinde "socks" parametresine, proxy
server olarak hizmet veren DNS kaydiniz yapin (port 1080 olur), bir aksilik
cikmamasi gerekir. Bunlari yaptiktan sonra http, pop3, smtp fonksiyonlari
gerceklesir. En azindan ben de olmustu.

Microsoft Proxy icerisinde bir Linux makinayi internete cikarabilmenize
ragmen, LAN icindeki diger PC'lerle konusturabilme isini ben yapamadim.

Volkan Evrin