Re: [LINUX:8287] Re: kde mirror

Subject: Re: [LINUX:8287] Re: kde mirror
From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Tue 10 Aug 1999 - 20:00:35 EET DST

Bu mesaji okurken aklima bir sey geldi. Türkiyede neden bir çok sitenin
birsürü yansisi tutuluyor anlayamiyorum. Özelliklede akademik çevrelerde
yapiliyor. Bu listeyi sanirim çogu bilgi islem müdürleri ve ilgilileri takip
ediyor. Bu aynalama isini bir duzen icinde yapsak diyorum. Ne dersiniz ?

Levent YILDIRIM

Ankara Üniversitesi Bilgi Islem Merkezi