SCO 5.0.4 uzerinde sendmail-8.9.3 yuklenmesi

Subject: SCO 5.0.4 uzerinde sendmail-8.9.3 yuklenmesi
From: Sinan Ulker (sinanu@doruk.net.tr)
Date: Tue 10 Aug 1999 - 18:14:20 EET DST

Merhabalar,

SCO 5.0.4 uzerinde sendmail-8.9.3 u kurarken make install sirasinda

install -c -o root -g bin -m 4555 sendmail /usr/lib
/etc/install: ERROR: -c requires a directory argument

gibi bir hata aliyorum. sorunu nasil halledebilirim ?

obj dizinleri icerisindeki makefilelardan -c parametresini kaldirip
deneyeyim dedim :)) ama baska bir hata aldim.

Cevap icin simdiden tesekkurler.

Sinan Ulker