re:cpu overclocking

Subject: re:cpu overclocking
From: Kerem Kaskaloglu (b.a.b.a@usa.net)
Date: Mon 09 Aug 1999 - 04:04:33 EET DST

Cpu overclock linux sorun cikariyor deniliyor
ancak benim makinam 166MMX ve 200MMX 'e overclock
edilmis durumda oldugu halde linux kullaniyorum.
Kitlenme vb.. bir sorun hic yasamadim.
 Sanirim overclockdan overclock'a fark var.
Yani belki de bahsettiginiz isinma problemi
33 mhz gibi farklar icin sorun olmuyordur.
Ya da CPU'lar arasinda da fark olmasi mumkun.
farkli iki 166MMX CPU arsinda bile bazen ciddi
performans farki olabiliyor.