Ses kartı...

Subject: Ses kartı...
From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Sat 07 Aug 1999 - 20:03:45 EET DST

merhaba arkadaşlar,
sanırım subject i görünce burun kıvırmışsınızdır :.. ses kartları hakkında henuz
hiçbirşey bilmiyorum ama galiba bu konu biraz karışık :).. neyse konuya geçelim
Slaklware 4.0 kurdum
ALS 100+ ve ALS120 ses kartları var (2 ayrı makinaya kurdum da)
bunları linuxte nasıl tanıtacvağım.. ses kartı nasıl tanıtılır yani
bu konuda TÜRKÇE kaynak varsa, adresini verirseniz memnun olurum..
eger yoksa, bu konuda bilgi verirseniz memnun olurum.
bilgi verirken ne kadar linux bildiğim önemlidir sanırım.. sadece linux kuracak,
ethernet kartı ile ağa tanıtacak, KDE yi çalıştıracak kadar bilgim var...
ve de yaptığım tek şey, leased-line bağlantı yapmak linux ile (router görevi
yani)
sadece bu kadar biliyorum..
saygı sevgi linux...