Re: [LINUX:8242] Re: Sendmail ve Outlook

Subject: Re: [LINUX:8242] Re: Sendmail ve Outlook
From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Tue 27 Jul 1999 - 17:58:00 EET DST

>sendmail.mc dosyan var mi? sendmail'in surumu ne?

Sendmail.mc dosyam var. ve Sendmail sürümü icin
Telnet localhost 25 yaptığımda
Sendmail sürümünün 8.9.3/8.9.3 oldugunu gordum.

>sendmail.cf'de
>DM

>satirinda ne yaziyor?

# who I masquerade as (null for no masquerading) (see also $=M)
DM

var karsisi tamamen bos

>outlook STMP olarak hnagi makinayi kullaniyor?

outlook ta STMP olarak ayni makinayi (sendmail surumu ve DM satirlari ile
ilgili bilgi verdigim makinayi ) kullaniyor.

>hostname1.balikesir.edu.tr makinaisna yaarlari nasil?
>kendi mi gonderiyor (SMTP suncusu olarak)
>ve sendmail.cf'de gene DM macro'su ne durumda?
>
>Bunlari bilmeden sorunun kaynagini anliyamayiz.
>
>Saygilar
>Mustafa Akgul

ONEMLI NOT: Bu mail gonderdigim makina ayni makina uzerinden gonderme
yapmasina karsin. @balikesir.edu.tr olarak mailleri gonderiyorum. Bu nedenle
bu mail outlook ile gonderiyorum. ama eger pine ile bu maili gondermeye
kalkarsam adresim listeye taner@hostname.balikesir.edu.tr seklinde
gittiginden maili gonderemiyorum. Isin en garip tarafi dun ayarlari
yaptigimda pine ile de mailleri @balikesir.edu.tr seklinde pine ile
gonderebiliyordum. fakat bazi kullanicilara mailleri
username@hostname1.balikesir.edu.tr, bazilarina
username@hostname2.balikesir.edu.tr seklinde geldiginden bir problem
cikmamasi icin yahoodan kendime taner@hostname1.balikesir.edu.tr seklinde
bir mail attim. ve sonra mail bana ulastiktan sonra replay yaparak yahoya
taner@balikesir.edu.tr seklinde ulasiyor mu diye denemek istedim. ve oraya
taner@hostname1.balikesir.tr seklinde ulasti ve pine bundan sonra mailleri
taner@hostname1.balikesir.edu.tr seklinde gondermeye basladi.