Re: [LINUX:8189] Re: sendmail version

Subject: Re: [LINUX:8189] Re: sendmail version
From: R. Tolga Korkunckaya (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Fri 06 Aug 1999 - 02:25:53 EET DST

cem ispir wrote:

> AFAICS , soz konusu makinada sendmail halihazirda calismiyor , bu
> nedenle 25 inci porta telnet ile baglanmak pek kolay olmayabilir ,
> ancak hatirladigim kadari ile sendmailin bir takim surumleri eski
> modellerinin configuration filelari ile calisabiliyor , (sendmail
> 8.9.2 , 8.8 serisi conflari ile calisabildigini soylemisti sanirim
> ...) eski serilerin basic birer .cf dosyasi ile her seferinde
> calistirmak denenir , calisirsa calistirdiktan sonra 25. porttan
> bakilabilir diye dusunuyorum ...
>
> cem

hmm, guzel bir noktaya deginmissiniz bir an
acaba sendmail calisirken surum bilgisini
sendmail.cf den aliyorsa gibisinden bir kuskuya
kapildimsa da cabuk uzerimden attim.
Yalniz bir sorun su ki, backward compatibility
varsa bile bunun ileri dogru oldugunu sanmiyorum
yani 8.8x sendmail, 8.9x .cf si ile calismayabilir.

Simdi is 8.8x surumu sendmail kullanan birisinden
bu dosyayi bulmaya kaldi. Zira benim baktigim ftpler
de artik bu surum yok. Bilen varsa sukran duyarim.
Ya da bir zahmet bana bu dosyayi ativerseniz...

Evet sendmaili tekrar kurmak da bir cozum...
Hatta daha iyi de olabilir, ama bakalim n'olcak?

+ R. Tolga Korkunckaya +
+ METU-Dept. of Sociology +
+ http://www.soc.metu.edu.tr/wfaculty/wtolga +