Ynt: [LINUX:8122] Tacacs+ RPM

Subject: Ynt: [LINUX:8122] Tacacs+ RPM
From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Wed 04 Aug 1999 - 14:02:54 EET DST

Selam,

Ben de xtacacs'la SlcakWare 3.6 da ugrasmaktayim.Bu platformda önce radius'u
dusunmustum ama son baktigimda cisco'da radius dizini bos.

Siz derleme sirasinda ne gibi sorunlarla karsilastiniz,ben debian icin olan
source'larda ifdef'leri slcakware icin ifndef yaptim,bir de sanirim
include'larda socket gibi yerlerde sys ekledim.Tabii bunlar basit hatalarda
karsima cikan seyler.

Bu arada yeri gelmisken,bende radius kullanmadim ama log tutma acisindan
hangisi daha ayrintili,listede bu konuda bilgi verecek var mi.

Orhan Berent