Yine Authentication

Subject: Yine Authentication
From: Gürkan KARADERE (gurkan@estetik-reklam.com.tr)
Date: Sun 01 Aug 1999 - 18:36:31 EET DST

Merhabalar,
Su ana kadar defalarca soruldu biliyorum. Ama halen yapamadim. Soz care
olarak listeye sorayim dedim. (apache FAQ lari alt ust ettim..care
olmadi, Listweb arsivlerine baktim..yeterli deil..Yani acikca su soyle
olacak diye bisiy yok)
 Slack4 sistem uzerinde Apache 1.3.6 var.
Sifre sormasini istedigim dizin icerisinde .htaccess ve .htpasswd
dosyalarim var.
.htaccess in icerigi soyle:
AuthUserFile ./.htpasswd
AuthGroupFile /dev/null
AuthName kullanici
AuthType Basic
<Limit GET POST>
require user kullanici
</Limit>
.htpasswd dosyami herektigi gibi
htpasswd -c dosya_adi kullanici
seklinde olusturdum. httpd.conf dosyamda tanimlar su sekilde:
    AllowOverride AuthConfig
AccessFileName .htaccess
<Files .htaccess>
    Order allow,deny
    Deny from all
</Files>
 ve halhazirda sayfaya baglanmaya calistigimda user ve passwd istiyor
ancak dogru girmeme ragmen kabul etmiyor.(httpd yi defalarca yeniden
baslattim.Her degisiklikte yeniden baslatiyorum)
Konu hakkinda yardimlarinizi bekliyorum..
Bu arada belki bir alakasi vardir dusuncesi ile;
uzerinde yetkilendirme uygulamaya calistigim adres bir Name Based
Virtual Host.
Simdiden tesekkurler &sevgiler.

Gürkan KARADERE