win altında çalışna programlar..

Subject: win altında çalışna programlar..
From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Sun 01 Aug 1999 - 16:44:10 EET DST

Merhaba,
yeni birlinux kullanıcısıyım.
Windows altında çalışan programları linux te de çalıştırabiliyormuşuz.
Bu işlem yapılırken performans nasıl oluyor.
Benim çalıştırmak istediğim NetObject Fusion bir web tasarım programı. ve baya
yüklü bir program.
Bütün programları linux altında sorunsuz çalıştırabiliyormuyuz (mutlaka hata
çıkan vardır tabi de genel olarak yani)
ve bu programları çalıştırdığımızda, hız nasıl oluyor. bu bahsettiğim program
64 Mbyte ram i olan, 4,2 harddiskli (1 GByte ı linux) 200 MMX makinada oldukça
yavaş çalışıyor. aynı makinada linux te çalıştırmaya kalktığında performans
sizce nasıl olur ?
Windowsla tek ilgim web tasarımı kaldı da onu da halettim mi sanırım windowsu
silicem :)
bu konuda ayrıntılı bilgi verirseniz memnun olurum.
İyi çalışmalar
Saygı, Sevgi, Linux.