voodoo 3 && sb Live

Subject: voodoo 3 && sb Live
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 17:06:23 EET

$Lm ben LinuX'u yeni yeni oreniy0m
yani acemiyim..
cok az sey biliorum
ama siz hicbirsey bilmedigimi varsayin ve komut komut anlatin sorunumu
Lutfen..
voodoo 3 3000 war bende
nasiL kurucam
driverlerini nerden cekiyim
cekince nasil kurcam anLatin pLs
ama adim adim anLatin
komut komut yani
ayni seyLer sbLive icinde gecerli
birisine sormustum
bisiLer anLatti
dedikLerini yaptim dedigi seyler sunlardi iste kernele gir sesLe ilgili bi
suru seyi kaldirttirdi simdi yazmiyorum onlari. sonra kerneli gene
derledim.. driver installationuna gectigimizde kernelimin uymadigini
soyledi
2.2.5.15 red hat 6.1 benim
2.2.5 gerekiyormus. e napcaz tikandik kaldik
kernelin versionunu dusurmekde pek mantikli gelmedi..
zaten dusurememde
:)
digerinide arkadas yardimi ile yaptik
arkadas Lis diye bi kitap bu arada.. Linux Isletim Sistemi yani
netten cekmistim :)
simdi napmam lazim
ben hicbisi bilmiom .. biliyom da Siz bilmedigimi varsayin lutfen
bu iki kartin guzel bi sekilde calismasini saglarsaniz size cok tesekkur
etmekden baska bisi yapamam.. ama soz cok tesekkur edicem.. ;)
simdiden sagoLun..