Re: [LINUX:11043] Re: IRC PROXY

Subject: Re: [LINUX:11043] Re: IRC PROXY
From: Mert ALTA (mertalta@garanti.net.tr)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 16:14:10 EET

Tekrar Selam,
Dediklerinizi anliyorum ancak bu makineler eninde sonunda masquerade
yaptigim icin zaten birbirini clone'u olmayacak mi?
Benim icin onemli olan IRC'nin hizlanmasi. IRC PROXY'nin Bir web proxy
gibi isledigini dusunursek 20 makinedende ayni irc server'a girildiginde
normalde bandwith'in 20'de biri bir makineye duser. ancak proxy
kullandigimizda bandwith'i daha verimli kullanamazmiyiz???