ekran karti sorunuma cozum!!

Subject: ekran karti sorunuma cozum!!
From: B E (askcizgisi@hotmail.com)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 11:44:16 EET

Merhaba;
Ben Redhat 6.0 kullaniyorum.
Linux kullanmaya yeni basladim.
Bu nedenledir ki pek fazla birsey bilmiyorum.
Oncelikle Linux ile ilgili dokumanlarý bulabilecegim yerler var mi?
Daha sonra da su anki en buyuk problemim ekran kartimin
ayarlarini nasil degistirebilecegimi bilmemem.
Ekran kartim ASUS V-3200 3Dfx Vodoo Banshe marka.
Bu karti en azindan (3Dfx olmasada olur.) 1024x768 16 Bit
kullanmak istiyorum. fakat bunu henuz basaramadim.
Bana yardim edebilecekler varsa simdiden tesekkurler.
Burak