Re: [LINUX:11028] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)

Subject: Re: [LINUX:11028] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)
From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 11:25:32 EET

On Thu, 9 Dec 1999, Burak [iso-8859-9] DAYIOĞLU wrote:

> ps: servlet'lerin performansı cgi'lar kadar yüksek değildir. Ancak bu
> tümüyle cgi'larınızı nasıl yazdığınıza bağlıdır. CGI'larınızı kodun
> alabildiğince büyük bölümünü shared object'lere (.so) koyacak biçimde
> yazarsanız göreceksiniz servlet'lerden daha hızlı olacaklardır...

Selam Burak,
Benim servlet lar cgi dan hizlidir dememin sebebi kisisel testlerim +
java.apache.org daki dokumanlardi, basitce mekanizmasina bakarsak
cgi icin yeni bir process aciyor fakat servlet yeni bir process acmiyor,
zaten ayakta olan bir process e sadece argumanlar iletilip cevaplari
aliniyor, o yuzden daha hizli.. benim kisisel testlerimde gordugum de
servlet in basitce yazilmis (1 den 1.000.000.000 a kadar sayan bir
prog) bir C cgi dan 3 kat hizli oldugu idi , yani servlet 1 den
1.000.000.000 a kadar sayma islemini 3 kat daha hizli yapti cgi c den,
daha sonra php ile karsilastirdim ve MySQL tablolalarindan ayni sure
icerisinde *GNU MySQL JDBC driver ile* %60 civari daha fazla veri
okudugunu gordum. Eger seninde bu sekilde yaptigin bir test varsa gormek
isterim,

Saygilar

Ozgur C. Demir
Koc.NET