Re: [LINUX:10980] Network management...

Subject: Re: [LINUX:10980] Network management...
From: dogan bilen (dbilen@hotmail.com)
Date: Wed 08 Dec 1999 - 16:15:09 EET

Tekrar Selamlar...

MS NT Server in sunuculuk yaptigi bir domain de kendi capinda eglenen bir
sys admin (bilgi islem uzmani da diyorlar bana !!!) olarak merak ettigim bir
iki sey var.

(RedHat 6.01 (Deluxe Pack.))

Win98 ve NT Workstation makinelerimden (:) remote administration vb.
islemleri yapabiliyorum. Bunu linux kurdugum client'tan basarabilirmiyim??
(networked workstation ve network managemet paketlerini kurulum esnasinda
secmistim)

Ikincisi ise Linux anamakineye Dos veya Windows uyumlu programlar yuklenip
share edilebilirmi? (client'lar programi linux partition'u ustundeki .exe
dosyasi ile calistiracak)

Simdiden Tesekkurler.

Linux... = ... vb...

Gundogan Bilen

Not: Bildigim kadariyla elimdeki paketin amerika disina cikmasi yasakmis
veya engelleniyormus (Gelecekten aldigim mailler de oyle soyluyor)(Ben
Kanadadan getirttim). Universitelerdeki arkadaslardan (tercihen ftp ve web
adminleri) talep gelirse Application cdlerini ve digerlerini ftplere upload
edebilirim. (Tabi ki bildiginiz kanuni bir engeli yoksa... Amerika disina
cıkmasinin haricinde:)

Tamam kestim cok uzun oldu...