Re: [LINUX:10847] Re: Internet Explorer.

Subject: Re: [LINUX:10847] Re: Internet Explorer.
From: Murat Arslan (arslanm@core.marketweb.net.tr)
Date: Mon 06 Dec 1999 - 18:16:33 EET

On Sat, 4 Dec 1999, Koray Sonmezsoy wrote:

> Sen benim cahil olup olmadığıma karar verebilecek seviyede olduğuna
> inanıyormusun ?
> Bence en kaliteli yazılımdır ve bunu kabullenmek zorunda değilsin ..

En kaliteli yazilim diye birsey yoktur kullanimina en uygun program
vardir.. Hangisi sana kolay geliyorsa sana gore en kaliteli yazilim
odur.. Bana gore mesela en kaliteli yazilim Tetris..

> Her gülün dikeni vardır .. Sen peki netscape buglarının sayısını
> biliyormusun ?????
> Bug her programda olabilir. Dünyanın en iyi ekibini kurmuştur senin bunu
> kabul etmen veya etmemen önemsiz..

Dunya'nin en iyi ekibi degil dunyanin en parali ekibidir. Sahip olduklari
Microsoft hisseleriyle zengin olmuslardir. Dunyanin en iyi ekibi olsaydi
karsisina tonla kaliteli alternatif cikmazdi (kaldi ki eskiden alternatif
olanlara artik windows alternatif olmak uzre), arti, her uc gunde bir
bug'i bulunmazdi..

> Senden fazla ettiğime eminim...

Herkes kendisi icin teknolojiyi kullanir, zira teknoloji sadece bir
aractir. X sahsiyeti takip ederse bunun bana bir faydasi olmaz,
kendisine faydasi olup olmayacagina ise X sahsiyetinin noronlarinin
hizi ve beyninin algilama mekanizmasi karar verir.