Re: [LINUX:10876] Re: GNOME mi KDE mi?

Subject: Re: [LINUX:10876] Re: GNOME mi KDE mi?
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Sun 05 Dec 1999 - 17:47:40 EET

> Selamlar, KDE qt adli C++ icin hazirlanmis bir toolkit kullaniyor,
> GNOME ise gtk adinda bir toolkit kullaniyor, kendi yazdigim programlarda
> gordugum sonuc gtk nin qt ye gore hissedilir derecede hizli oldugu, ayrica
> gorsel acidan (bana gore) daha profosyonel. Sonucta bu performans farki bu

gorsel acidan bence de Gnome daa guzel ama cok hantal kalior KDE'ye gore
yav (guclu bi makinaniz varsa bilemicem). ayrica themeler de cok
amatorce. tamam grafikler bayaa guzel cizilmis ama yanda duran menudeki
duumeleri alip koparmak mumkun mesela. bence Gnome'un daa onunde katedecei
biraz daa yol var. henuz 1.0 versionu cikmadi bildiim kadariila zaten.

bi de windowmaker var ki bi cok insan ondand yana, cok stable olduu
solenior. ben arabirimi kullanissiz bulmustum.

ee twm'ye ne dersiniz? :PP

sevgiler,
dd