Re: [LINUX:10787] Re: Netscape bir gun salakken...

Subject: Re: [LINUX:10787] Re: Netscape bir gun salakken...
From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 03 Dec 1999 - 09:07:16 EET

On Thu, 2 Dec 1999, dd wrote:

> ehhe allaskina, olsaydi alan olur muydu? nedense linux kullanicilarinin
> cogu MS'ten nefret etmekle (hatta MS'e kin gutmekle) gurur duyuyolar ve
> linux icin IE cikarsa kimse almaz, alannar da almiannar tarafindan aforoz
> edilir tahminimce <:PPP . durum linc etmeye kadar gidebilir hatta. iBCS
> modulunden o yuzden umitliidik biz de, Solaris icin olan IE'yi calistirmai
> denicektik ama olmadi. alternatif browserlar vardir yav linux icin ama ben
> bakmadim, ondan bisii diemicem.

Sahsen Linux icin IE cikarsa ben kullanirim, Linux kullanicilarinin MS e
antipati duydugu dogru, peki neden ? MS genellikle iyi programlar
uretmedigi icin.. eger IE , Netscape den iyi bir programsa (ki su an icin
evet oyle) ayni mantigi gozardi ederek sadece MS uretti diye IE
kullanmamak sahsi kanaatimce sadece ve sadece ikiyuzluluk olur. E gun
gelir Netscape yeniden IE yi gecerse bizde tekrar Netscape e
geceriz, fazla kasmamak lazim :)

Kolay gelsin

Ozgur C. Demir
Koc.NET