Re: [LINUX:10787] Re: Netscape bir gun salakken...

Subject: Re: [LINUX:10787] Re: Netscape bir gun salakken...
From: Koray Sonmezsoy (koray.sonmezsoy@cumhuriyet.com.tr)
Date: Sat 04 Dec 1999 - 11:44:28 EET

dd wrote:

> ehhe allaskina, olsaydi alan olur muydu? nedense linux kullanicilarinin
> cogu MS'ten nefret etmekle (hatta MS'e kin gutmekle) gurur duyuyolar ve
> linux icin IE cikarsa kimse almaz, alannar da almiannar tarafindan aforoz
> edilir tahminimce <:PPP . durum linc etmeye kadar gidebilir hatta. iBCS
> modulunden o yuzden umitliidik biz de, Solaris icin olan IE'yi calistirmai
> denicektik ama olmadi. alternatif browserlar vardir yav linux icin ama ben
> bakmadim, ondan bisii diemicem.
>
> sevgiler vs,
> dd

 Ben sana katılmıyorum. Ben ms i sevmem ama explorer olsaydı kullanırdım.
Gayet hızlı ve medeni bir browser bence.. Netscape ne yazık ki rezalet.
Amaya deseniz o da kötü.. Benim denemediğim browser kalmadı .. Mozilla da
dahil beta sürüm browserları da denedim ama ne yazik ki çok çok kötüler. .
Netscape tam bir bug browsing sağladığından teşekkür etmek lazım sun
firmasına.. Ayrıca Staroffice de türkçe veya diğer dillere destek vermedikçe
türkiyede ki kullanıcıları kaybetmeye mahkümdur. Türkiyede türkçe
konuşuluyor. Yanlış mıyım ???