Re: [LINUX:10782] Re: PDF & PS

Subject: Re: [LINUX:10782] Re: PDF & PS
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 03 Dec 1999 - 01:13:22 EET

> pdfto ile baslayan birsuru cevirici var. Text dosyadan ps e kadar. Slakware
> de pdf2 diye basliyorlar. Bunlardan biriyle editlenebilir bir forma
> donusturun. Duzeltmenizi yapin ve en sonunda da tersini yapin. Yani 2pdf ile
> biten (arsivlerde bulabilirsiniz. Ben pdf2html ve html2pdf gordum) biseyle
> tekrar onu pdf e cevirebilirsiniz. Bu arada bazi ozel formatlar kaybolabilir
> ama yapacak baskaca birsey yok.
>
> Dogan Zorlu.

ps dosyasi uzerinde dogrudan calisilmaz, bazi ozel durumlar haric.

ps ile pdf arasi donsum oldukc a kolaydir, cunku pdf ozel bir ps'tir

pdf' iicn acrobat
'in araclari yada xpdf'in birsyeelri olabilir
ama
bunlari uretmein en pratik yolu TeX/SGML sistemleridir

eldeki bir ps doasyi uzerinee bir mikatar oymaya yonelik bazi
araclar var tabii, ama bir ps dosyini bir kleime islemci
vs gibi duzenlemek pek anlamli gelmiyor bana.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul

PS: Tam ne yapmak istediginiz soylesiniz, belki daha somut ve olumlu
oneri gelebilridi.