Re: [LINUX:10766] PDF & PS

Subject: Re: [LINUX:10766] PDF & PS
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 16:32:10 EET

pdfto ile baslayan birsuru cevirici var. Text dosyadan ps e kadar. Slakware
de pdf2 diye basliyorlar. Bunlardan biriyle editlenebilir bir forma
donusturun. Duzeltmenizi yapin ve en sonunda da tersini yapin. Yani 2pdf ile
biten (arsivlerde bulabilirsiniz. Ben pdf2html ve html2pdf gordum) biseyle
tekrar onu pdf e cevirebilirsiniz. Bu arada bazi ozel formatlar kaybolabilir
ama yapacak baskaca birsey yok.

Dogan Zorlu.