RE: [LINUX:10757] SuSE ve Saclarim Arasindaki Matamatiksel Bagint i !

Subject: RE: [LINUX:10757] SuSE ve Saclarim Arasindaki Matamatiksel Bagint i !
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 15:09:04 EET

hocam hikayenizde ilgimi ceken sey 2 ust kat komsunuzun da linux'a ilgi
duyuyor olmasi. Sahsen benim bu isi cok yavas ogrenme nedenimin 1) isten
geriye zamanimin pek kalmamasi 2) cevremde linux bilgilerimizi
paylasabilecegim kimsenin olmamasi.... bazen gecenin bir vakti (her ne kadar
isten cok yorgun da gelsem) makinanin basinda linux'un orasini burasini
kurcalarken kendimi kaybetmis olarak buluyorum... cogu zaman da pesinde
oldugum aslinda cok kolay ulasilabilecek bir sey ama bu listeden baska hic
bir interaktif iletisimim yok bu konuda... komsularimiza gelince o olaya hic
girmeyeyim isterseniz :)... buyuk bir azim ve kararlilikla (admin'imin tum
muhalefetine karsi) isteki makinama linux kurdum... birkac ufak (!?)
problemi cozdukten sonra (ornegin PDC'ye samba ile login olmak) eski NT
workstation makinamın islevselligini yakalamayi umuyorum.
Herneyse ... CAPA, FINDIKZADE taraflarinda oturan arkadaslar varsa onlarla
yuzyuze gorusmekten linux muhabbeti yapmaktan buyuk zevk alicam...
Birbirimize yardimci olabiliriz.. Kapim herkese acik. isteyenler kontak
kurun.