Re: [LINUX:6500] Network->Internet

Istanbul Explorer (balabanm@boun.edu.tr)
Fri, 28 May 1999 15:00:36 +0400 (MEDT)

Ben de Ip-Masq uzerinden bir internet network kurdum

ama bende icq hic mi hic sorun cikarmadi.

port acmana gerek yok cunku zaten su komutu verdiginde (rc.local da)
linux boxuna gelen (butun portlarina) data yonlendirileblilyor:

/sbin/ipfwadm -F -a m -S 192.168.1.1/24 -D 0.0.0.0/0

--- source ip yi kendi networkune gore degistir.

iyi calismalar

- Murat Balaban