Re: [LINUX:6511] Majordomo kurulumu

Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Fri, 28 May 1999 15:12:17 +0300 (EEST)

ben majordomo ile epey cebellesmistim. Elime kucuk bir program
gecti bu is icin. Yaklasik 15K lik. Gayet sasirmistim. Kurulumu ve
configurasyonu cok kolay. Adi minimalist. Gormenizi tavsiye ederim.

Asagidaki hataya gelince majordomonun kurulu oldugu dizinin user
ve group id'lerini sendmail ile ayni yap. Cunku buralara sendmail yazmaya
calisiyor. Yalniz sorun chmod'da degil sanirim.
550: include: ile baslayan satiri yorumlayamiyor galiba. Ayni sorunla
karsilasmistim. Denilenlerin aynisi olmasina ragmen hata veriyordu.
mail attiktan sonra mailq komutu ile kuyrugu denetle. Belki ipucu
verebilir. Sorunu cozersen bana da haber ver.

- barI$ -

On Fri, 28 May 1999, Serkan AKCIN wrote:

> Arkadaslar,

[ . . . ]

> [...]
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> lists dizini 775 ve
> linux-l dosyasi 664 permissionlarina sahip.
> Sanirim bu hatanin sebebi alias lardan kaynaklaniyor.
> Ayrica wrapper config-test programi cok olumlu sonuclar da veriyor.
>
> Aliases icerigi :
>
> majordomo: "|/usr/local/majordomo/wrapper majordomo"
> majordom: owner-majordomo
> majordomo-owner:serkan
> owner-majordomo:majordomo-owner
>
> linux-l: "|/usr/local/majordomo/wrapper resend -l linux-l linux-l-list"
> linux-l-list: :include:/usr/local/majordomo/lists/linux-l
^^^^^^^