Re: [LINUX:4270] /dev/usb

Murat Koc (muratkoc@felab.itu.edu.tr)
Mon, 15 Mar 1999 12:48:59 +0200 (EET)

Asagidaki sorunun cevabini bilen birilerinin oldugunu dusunuyorum.
Ama sanirim ya cani basit seylere cevap vermek istiyor ya da bilen
birileri yok.
Bu kadar zor sorular sordugumu zannetmiyorum.
2 hatfadir ftp yi background da nasil calistirim diye gelen maillere
bir suru cevap geliyor. Ama boyle bir soru icin cevap gelmiyor.
Cevabi vermeniz de onemli degil sadece nereden dokuman bulabilecegimi
soyleyin yeter.
Hatta asagidaki major ve minor leri nasil yazacagimi soylemenizde yeterli.

mknod [options] filename {bcu} major minor
mknod [options] filename p

On Fri, 12 Mar 1999, Murat Koc wrote:

> Merhaba Arkadaslar,
>
> Daha once usb destegi ile ilgili bir soru sormustum. Cevap veren
> olmamisti. Arastirdim ve varmis.
> Fakat /dev/usb adli bir device yaratmam lazim.
> Sanirim mknod ile yapabilirim.
> Fakat ayrintilari bilmiyorum.
>
> scanpci ciktisi asagidaki gibi;
>
> pci bus 0x0 cardnum 0x07 function 0x0002: vendor 0x8086 device 0x7112
> Intel 82371AB PIIX4 USB
>
> Ayrica /proc/pci da asagidaki gibi;
>
> Bus 0, device 7, function 2:
> USB Controller: Intel 82371AB PIIX4 USB (rev 1).
> [...]

MURAT KOC