Re: [LINUX:4057] Re: Oracle for Linux 8.0.5

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Thu, 4 Mar 1999 15:09:55 +0200 (WET)

On Thu, 4 Mar 1999, Burak DAYIOGLU wrote:

> Oguz'cugum,
> Yardim teklifin son derece nazik bir dusunce. Uzun bir suredir ilk defa
> birisi "ben ... yaptim, derdi olan varsa yardimci olayim" demek nezaketini
> gosteriyor.
>
> Kurulum ve ayarlara iliskin kisa notlarin ile ornek ufak tefek
> program/script'lerini (ilk 1-2 adimi kolaylastiracak kadar) bir belge
> biciminde duzenler ve birlestirirsen www.linux.org.tr'dan yayinlamak ve
> paylasmak isteriz.

Gercekten benim de cok hosuma gider. Eger veritabani konularina yeni
baslayanlara gore yazarsan cok isime yarayacaktir. Belgelerin arasinda
bogulmus durumdayim.

Iyi calismalar
Gorkem