Re: [LINUX:4053] Re: samba istemci

Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Thu, 4 Mar 1999 15:25:56 +0200 (EET)

mars nowell editor diyorsun yani.. fakat benim novell konusaunda en ufak
bir bilgim bile yok. biraz daha anlatirsan bunu da kurarim.
bu arada dos clients ile ilgili programi daha once kurmaya calismistim
fakat kendi bilgisayarimin autoexec batina bir seyler yazdi. belki de
benim kabiliyetsizligimdi ama neyse. bir de bir diskete sigmamisti. belki
fazladan bir seyler yukledim galiba.. bir daha deneyim.

tesekkurederim

TCP/IP

> Bu is icin sambayi onermem. Boyle bir is yapacaksaniz, benim gibi mars_nwe
> kullanmalisiniz. Eger illada samba ile yapmak istiyorum diyorsaniz,
>
> www.microsoft.com
>
> sitesinden "DOS client for microsoft networks"
>
> gibi biryerler olacakti. Oradan iki disket indirip, setup yapiyorsunuz ve
> size samba'ya baglanacak bir disket hazirlatiyor. (TCP/IP) yuklemeyi
> unutmayin.
>
> Ancak dedigim gibi mars_nwe bu isi icin bicilmis kaftan. Benden onermesi.

> [...]

))