Re: [LINUX:3588] Re: redhat5.2 kurulumu

Mehmet Tekelioglu (mehmet@antnet.net.tr)
Sat, 13 Feb 1999 09:06:54 +0200

Selami AKSOY wrote:

> Hangi dizinde aradInIz da bulamadInIz?

ben aramiyorum kurulus programi kendisi ariyor ve bulamiyor.
bahsettiginiz dosya mevcut onu goruyorum ama. o isimde degilde yukarida
bahsettigim isimde setup-1.9.1-X.noarch.rpm diye ariyor.... BURADA X
suan tam hatirlamadigim bir rakam .. SIZIN DEDIGINIZ DOSYADAN SANIRIM
BIR ONCEKI VERSIYONU ARIYOR.....

mehmet..