Re: [LINUX:3602] Re: redhat5.2 kurulumu

Mehmet Tekelioglu (mehmet@antnet.net.tr)
Sat, 13 Feb 1999 09:02:25 +0200

tamam source'lar ok, ama

Fatih Avcu wrote:

> ftp://ftp.inonu.edu.tr/pub/linux/redhat-5.2/redhat/i386/RedHat/RPMS/

bu dsya yerine suan setup-1.9.2-1.noarch.rpm dosyasi
mevcut. boot disketi ile kuracagim zaman ftp den cektigim hatta ftplerde
de bulunmayan dosyayi acamadim diyor... halbuki yeni veriyonu mevcut..
kurma gec digerlerini kur dedigin zamansa yine cogu dosyada benzer
bulunamama hatis veriliyor.

saygilar ,
mehmet..