[LINUX:2952] Re: ethernet sorunu

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 30 Dec 1998 20:08:07 +0200 (EET)

On Wed, 30 Dec 1998, M.Sc.Stud. Ugur Ilter wrote:

> Oncelikle herkeslerin yeni yIlInI kutlu olsun.
>
> Elimde RTL8029AS chip setli bir ethernet var. Makinama slackware 3.6
> kurdum, ancak boot islemi sirasinda tanimadi. Bircok ugrastan sonra
> linux icin, daha once baska bir cekirdek icin derlenmis driver buldum.
>
> Simdi ogrenmek istedigim sey(ler)..
>
> - Henuz cekirdek derlemesi yapmadim, bu isi yapmadan da bu karti linux'a
> okutmanin bir yontemi varmi? illaki cekirdegi derlemek gerekiyormu?
Var.. driverini bulup module olarak derlersin..;)
sonra insmod module deyince bir de bakmissin tanimis..
istersen bunun icin /usr/src/linux/drivers/net altina bak orda n2kpci.c
olacak onun source'nu incele Son satirlarina bir bak orda nasil module
olarak derlenecegini yaziyor..
iyi calismalar ve mutlu yillar..
dS