[LINUX:2892] Re: Kota sorunu !

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Mon, 28 Dec 1998 15:45:39 +0200 (EET)

On Mon, 28 Dec 1998, Mumin Olmez wrote:
> Linux 2.0.30'da bir kullanicinin kotasi 10M tanimli. ancak bu
> kullanicinin e-mail dosyasi 5Mb'yi gecerse Netscape Communicator'dan
> maillerini transfer edemiyor. yani kotanin %50'sinden fazlasini e-mail
> ile dolduran kullanicilar mail transfer edemiyor.
> Cozumunu de bu kullanicinin kotasini ornegin 10M ise 13M yapip
> maillerini almasini sagliyorum. ama bunun baska bir yolu olmali. boyle
> bir sey ile karsilasan varsa onerilerinizi
> bekliyorum.

Merhaba,
Kullandiginiz pop ya da imap daemon'u kullanicilarin mesajlarini uzaktan
okumaya baslamadan *once* ev dizinlerine mbox vs. bir isimle kopyaliyor
olabilir. (Hatta kuvvetle muhtemeldir)

Bu durumda ya pop ya da imap daemon'unuzu degistirmelisiniz ya da
kullanici kotalarini bunu da hesap ederek vermelisiniz.

Selamlar,
bd