[LINUX:2772] Re:

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Wed, 23 Dec 1998 15:05:37 +0200 (EET)

On Wed, 23 Dec 1998, A.Gurcan Ozturk wrote:
> Hmmmm...evet guzel bir baslangic.Peki sorulari nerden bulacagiz,liste
> arsivindan mi :) yoksa insanlara anket mi yapacagiz ?

liste arsivlerinde teferruatli nefis aciklamalar vardi zaman zaman...
onlari kullanacagiz. Ancak once guzel bir hiyerarsik yapi olusturalim.

bu proje ile ilgilenen herkes, arsivleri desip derleyip toplayip yardim
ederim diyen herkes, bana bir mesaj gonderebilir mi? hizlica bir calisma
grubu kurup calismalara baslayalim...

gurcan, devrim ve digerleri... yapilacak is biraz mesaj okuyup onlari
derleyip toplamak kadar basit. En acemi linux'cu bile yardimci olabilir.

haydi bakalim...
bd