[LINUX:2712] Re: basladik linuxe ...hadi hayirlar ola

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Mon, 21 Dec 1998 17:56:55 +0200 (EET)

Ezbere yanitlamasaniz ?
Arkadas Redhat 5.2 surumu var diyor siz ise Slackware 'e gore islem
yaptiriyorsunuz.Redhat cdlerinizin icinde boot.img bir de supply.img
dosyalari var.Bunlarla sirasi ile boot ve root yapabilirsiniz.Kolay
gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr