[LINUX:2566] Re: Sms script

R. Engur Pisirici (engur@havelsan.com.tr)
Mon, 14 Dec 1998 17:20:32 +0200 (EET)

Selamlar,
Yanlis cevap. sms yi consoledan(!) atabilirsiniz. bu programi (linux
altinda yazilmis ve test edilmistir. diger platformlarda test
edilmediginden dolayi bir sey soyleyemem) isteyenler bana mektup atabilir.
Bir sey daha eklemek istiyorum. telsim i web sayfasindan gormeseniz bile
telsime mesaj atabiliyordunuz.

Iyi Calismalar,

R. Engur Pisirici

Information Security Group