[LINUX:2561] Re: Sms script

Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Mon, 14 Dec 1998 16:15:37 +0200 (EET)

mtn web sayfasinin kopyasini alsaniz dahi calismiyor.
mirror kabul etmiyor ve ayrica adres satirindan
atmaya kalksaniz olmuyor. Mutlaka web adresine browser ile girmeniz gerek
lynx icin bir seyler yapilabilir mi bilmiyorum. Biraz ugrastim ama
lynx e de parametre gecemedim.
webden form doldurmaktan baska care yok.
Bunun nedeni kotu kullanimi engellemek icinmis. Ugrasirken
zaten gerekli aciklamalarin yer aldigi web sayfasini gorursunuz.