[LINUX:2286] Re: IMDAAAAAAT Herseyi sildim...?

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 4 Dec 1998 18:30:43 +0200 (EET)

On Fri, 4 Dec 1998, Ahmet Dervis wrote:

> selam..
>
> acil yardim galiba herseyi sildim.... nolur bana acil yardim..
>
> bir user'i silmeye calisiyordum galiba hersey gitti..
>

> find / -user useradi -ls -exec rm {} \;
Himm Esasen neden her$ey silinsin?? Umarim kullanici adi root deGildi?
rm sadece kullanildiGinda directoryleri silmiyor.. BildiGim kadariyla
directoryleri rm ile silemesseniz..
Yani her$eyin silinmesi biraz imkansiz.. Yalniz umarim aliasda rm="rm -rf"
deGildi!! EGer Oyle ise GeCmi$ olsun.. Her$ey gitmi$ olabilir..
Umarim gitmemi$tir..
Bu arada o komutu kullanirken
find / -user useradi -exec rm -i {} \; kullanmanizi Oneririm..
kullanici silmek iCin userdel -r kullanin..
Tabii yinede aratip dosyalarini bulun ama siz siz olun i$i makineye
brakmayin..
iyi Cali$malar..
dS