[LINUX:2285] Re: login den once mesaj

Osman Kucukkaraca (h962774@kho.edu.tr)
Fri, 4 Dec 1998 18:23:49 +0200 (EET)

Login dosyasina nokta koymak istiyorum...
mesaj icin /etc/motd dosyasi olustur ve istedigini yaz baktin
olmadi /etc/profile ve /etc/csh.login dosyalarina cat ./mesaj
de ama /etc/mesaj olusturup modunu 755 yapman lazim...
Username ise
set prompt = '%n%~>' satirini /etc/login ve etc/csh.login
dosyalarina ekle...

Kolay Gelsin

Osman KUCUKKARACA
KHO/dumlupinar Tb./10/2774