[LINUX:2069] Re: ulimit ile ilgili

Evren Ergin (evren@felab.itu.edu.tr)
Wed, 25 Nov 1998 16:47:06 +0200 (EET)

On Tue, 24 Nov 1998, Devrim SERAL wrote:

> Redhat 5.2 de bu dosyalar;
> /etc/security/limits.conf altinda..
> Ordaki Ornekler i$inize yarayacaktir..
> iyi CAli$malar..
> dS

Tesekkurler ve yine ben simdi dosya tamam ornekler de tamam da
makinenin bu ayarlari gormesini nasil saglayabilirim. hani slackware de
yazdigim gibi goruyordu hicbir sorun cikartmadan ancak radhat te ne
yaptiysam dinlemiyo hala ben bu dosyayi tanimam diyo .. buna bir care var
mi hani denemedigim yol kalmadi ayarlari etkinlestirmek icin . ve de direk
dosya icinden mi degistiricem bu ayarlari yoksa ozel bir komutu mu var
bunun ...
Tesekkurler

Adreslerim : evren@kartopu.felab.itu.tr | EVREN ERGiN |
aster_x@hotmail.com ----------------